Friday 25 March 2011

my routine. ^^v

ekeceli kan kan. tadak mood nak cakap pasal my routine niii. sebab bila  mangon koi9 tadi (oke. klass koi9. so sorry miss hema !) :P asek dok nyanyi laguu nicole scherzinger [ tpaksa gugel nama dia sebab ta reti eja ] adehhhh =.=''

meh effa copycat and toothpaste sini naa .. <3

How could I tell somebody what I've been feeling
Looking to be and think that I'll be trippingBut say what you want cuz baby that means nothing
I play this game but now I'm tired of fighting
Who needs your love and I do

Who needs your touch and your call when you caress and I do

Nobody loves me like you
And when I need and I fix nobody do it like you

Sometimes I gotta fight, just to get through it

Think of little me
That I could do (that you on my side)
Sellin se selling me
To think that I could leave you
Sellin se selling me
To think that I don't need you

I got to stop so I don't lose it

Remeber bout the stakes
But I am closing (that you on my side)
Sellin se selling me
To think that I could leave you (on my side)
Sellin se selling meTo think that I don't need you

I'm not your bird without wing, I'm tryin to get higher

Keep on my everything light this fire
Wanna talk about you wanna be about you
Oh cuz I get to live without you

Who needs your love and I do

Who needs your touch and your call when you caress and I do
Nobody loves me like you
And when I need and I fix nobody do it like you

Sometimes I gotta fight, just to get through it

Think of little me
That I could do (that you on my side)
Sellin se selling me

To think that I could leave you

Sellin se selling me
To think that I don't need you

I got to stop so I don't lose it

Remeber bout the stakes
But I am closing (that you on my side)
Sellin se selling me
To think that I could leave you (on my side)
Sellin se selling me
To think that I don't need you


bes laa lagu nih.  lagu khas dedicated untuk diri seniri. adehhh -___-''

to be frank , effa segan daa nak wat entry disebabkan previous entry ni. effa cam lepas geram. sebab tyme tuu effa tengah marah. tapi pk pk balek, humm, effa tak nyesai (kot) post camtuu. sebab err sebab,, ermm ni tanah effa kan ?  kan ? so effa berhakk laa nak tulih apa. memang kasar. yes. ehem. effa nih memang kasar punn.. =.=

disebabkan effa tak tulih lagi pasai routine , effa buat sikit ehh ? janji tetap janji , kan Readers sayangg ? (:
  •  effa ada join dancing. modern one. lagu asmaradana. HAHAHAHH. memang lawakk. nanti effa letak kat blogg ni nahh ? ^^d
  • skang ni klass byk da abeh. so p klass, menggatal ngan abg bubble    makan, balek. on9. tidoqq. zzZZzz. on9. malam : on9 , meeting , prektis tarian
  • camtuu la lbey kurang routine yang bosann. 
  • pssstt ! nak tawu takkk ? effa kannn, effa kaaannnn, ehem. malu nak cakapp. tapi err.. tetiba   dapat mimpi  rasa cam nak jadik ladies. wooohh ! tawu terkezut. tapi jangan laa over -___-''  ntahhlaaa. perubahan umur kot. rerasa penat lakk jadik kasaqkasaq nihh. adehhh. tapi ermm. kena pk dulu. 
  • boypren effa skang da tak ensem ! waaaaa ! lama dia tak mandi ! :'(
    *nati i mandikan u ye syg. <3 my babyy nouvo. muahhmuahhmuahhxx !
  • hah. arini effa nak balek umah ! yayyy ! hepi sangat sangat. rindu rindu rindu. skang ni tgh tggu greenlite dari abah. abah cam tak bagi jaa balek nek moto. adessss -___-''
    erk. effa punn bukan laaa brani sangat nak balek sensorang. tapi ehem. kena laa brani kan ?

so, effa tak on9 sampailaa ahad sebab broadband sudah menjadi hak milik kaklOng . hemm. sedehh ! T____T

Q : eh effa ! aku tengokk hang rilekk ja. hang tengah sedih dak nii ?
A : hurmm. sedihh laa. tapi takkan nak aku teguling gulingg nangeh kann ? =.=''

Q : eh effa ! hang punya blogg cam hang nak lepas geramm jaa. takot seyh. 
A : hurmm.  memang lepas geram ponn

Sometimes I gotta fight, just to get through it
Think of little me




No comments:

Post a Comment