Friday 3 June 2011

kisah hati part 3

oke . skolah menengah lak kan ?

st George . bak kata abah dulu , skolah ni 8km dari umah aku kat lone pine tuh =.=’
mula mula abah antaq . pas tak tahan lama lama , aku nek bas . bas makcik Midah .

aku klass apa ntah . Akid kot . sama ngan Sharifah Maziha n Zuhairah Izzati . dua kawan aku tyme skola rendah . benda paling bes adalah aku join band . bagi aku , st George; band is cool .

pastu bulan 4 aku pindah sekolah menengah sains tun syed sheh shahahbudin . fiuhhhh . lama tak sabot , tegeliat lidah . seyesss der . aku engat skolah ni kat SELANGOR ! cit !

oke . skolah ni kat BUKIT MERTAJAM ,PENANG . dan orang sebut SOKSEK .

form 1 , besa laa budak budak . ececececce . pakai surat laa en . first crush aku , Nazrin Malek . ensem dak nih .
form 2 , ber-abang-angkat . haaaa . Ahmad Izzuddin Abu Bakar . aku engat laa nama penuh dia sebab dia orang first aku jatuh hati . hahahhaahah . malu nak ngaku . tapi aku tak penah habaq kat dia pun . sobsss . skang kat uthm kot .
pastu aku ada lagi dua abang angkat . nama tayah sebot lah ~~
form 3 , tak bes nak cita . eh , aku first kaple : muhammad shahir mad shak
form 4 n form 5 . aku pengawas . tapi tyme nih tyme paling tak bes lam idup aku . aku jadi mangsa bully . sobssobsssss

ekceli aku taktau mana pokok pangkal masalah ni . aku kawan baek ngan sorang ni . dari form1 sampai fom3. pastu aku tak tau apa aku dah buat yang sampai dia benci sangat kat aku . dia dormmate aku . dan banyak pengaruh . yalaa , lawa, kaya, bijak . bila dia benci aku , geng dia who is suma dormates aku pun benci aku . aku dipulaukan .

waktu form 4 , aku kena tuduh curik nset . reason , henpon tuu jumpa dalam box aku kat dalam bilik iron. bilik tu kira store laa . aku simpan kotak lam tuuu . bukan aku sorang ja . ramai lagi . yang HIKMAHnya , kotak aku senang bukak , dan tempat yang senang aku nak capai . apa prasaan hampa bila hampa kena tuduh jadik pencuri ?
sumpah tak bes . rasa cam suma pandang serong. suma taknak kawan . aku pun da lupa cana aku survive . sampai skang AKU PALING BENCI PENCURI . SEBAB BILA DEPA CURI , AKAN ADA ORANG YANG KENA TUDUH .

macam macam aku kena . aku jalan ngan kawan len pun , depa perli kawan yang aku tengah kawan tu dan sampai satu tahap , meja aku kena tunggang tebalek suma notes kena pijak . sedih tak ? sila sedih . pastu lak cikgu paksa jadik house captain , sebab lagik sorang tu memang tolak .

nak jadik drama lagik , dorm nih ekot rumah . so , aku kena handle depa ( dormates yang dah benci aku ni ) laa . susah aku cakap . susah . cana hampa nak pretend senyum bila hampa Nampak dengan jelas fake smile dorang kat hampa ?
kalo tyme ni dah ada tumblr , mesti aku orang yang paling banyak reblog . heeh :P

klimax nya , mama tak tahan sebab aku slalu fon mama nangis nangis . so mama datang ngan abah ngan paklang . paklang ni pakcik aku . sorang cikgu cemerlang . dorang datang discuss ngan cikgu skolah dan KEPUTUSAN nya , aku tak dibenarkan kuaq skolah .

conclusion lah , sebab hal fom4 n fom5 ni , buat aku benci skolah menengah . suma orang suka skolah menengah kan ? aku benci sangat . memang pahit lah kenangan aku kat SOKSEK . kalo ada yang manis pun , suma dah tenggelam dan aku tak engat sebab yang buruk tu lagi menghantui .


FATIN IZYANI BINTI MOHD FAZLI . dia ja tau suma cita . dan dia pun TAKTAU apa KEJAHATAN  yang aku dah buat . dia nih tengah tengah . dia mangsa . dia slalu dipesan oleh *** supaya maki aku . ‘ NIH FAEZ , HANG P KATA KAT EFFA , DIA TU @##$%$% ,@$%^^,$#^%*^%# !

dan dia pulak tak penah sampaikan kat aku . aku baru tau aritu . kat usm baru aku tau . 2 taon dia pendam suma crita . aku tanya , awat tak sampaikan ja ‘pesanan ‘ depa kat aku ?
Dia cakap dia taknak . sebab dia kesian kat aku . aku nih innocent .

aku rasa sebab  skolah menengah laa buat aku trauma . aku tak caya ngat frenship . aku taknak ada kawan baek . aku taknak rapat ngan sesapa . aku takkan senang senang percaya sapa sapa . bagi aku , cani ah jadik kalo rapat sangat . kalo PERCAYA sangat .
nak tawu , dalam doa aku , aku mesti cakap aku takkan maafkan dorang . ya aku jahat . tapi sejahat aku pun , kalo aku benci something tu , aku takkan affect orang laen supaya benci jugak apa yang aku benci .
sebab tu aku pecaya , KARMA . aku kuatkan hati . kata kat diri seniri , yang jahat pasti dapat balasan jahat . tak dapat cash kat dunia , kat akhirat sana Allah bagi la . kalo aku jahat , aku pun akan trima balasan . dan kalo betoi memang aku buat salah , aku mintak maaf .

tapi bila kat matrik , suma persepsi aku berubah ............. ( part 4 )

No comments:

Post a Comment