Wednesday 1 June 2011

kisah hati part 2

skolah rendah seri indah . kat ayer itam . sebelah tuu skola menengah ayer itam . dari kecik gi aku target takmo masok skola sebelah uh . cegu pon suka dok perli , kalo tak blajaq rajen , p skolah sebelah !

skola tuu oke ja . Cuma aku nih penakot sket . aku rasa skola tuu banyak orang jahat . aku slalu dok napak budak cina gemok gemok , budak india , budak melayu yang memang muka staii taiko ah . aku rasa depa nati mesti buli aku .
tyme skola rendah dulu en . aku pemalas . haaa . errr skang pon sama la en . aku slalu tak buat keja skola . slalu nama kena panggei . slalu buku ada merah merah TANDA SOAL besaq besaq ! 
kena denda diri tuu alahhh dah kebal kot .  tapi en ada sorang cegu nih . cikgu YEAP . aku engat sebab dia penah lempaq buku aku . fiuuuuuuu , meluncur laju ja buku tuh . tragiss .

cikgu LIM BEE TING . aku engat sebab dia slalu tarik tinga aku . sakett woooo . kuku mak aihhhh . merah menyala n panjangggg ! haihh
KAREN TEOH . aku penah cakap kat diri aku , aku takkan lupa dia . dia nih dak cina comei lote dok sebelah aku . tyme cikgu nak kutip buku , dia mesti tolong aku siapkan J dia taknak aku kena marah . dia tak penah marah aku pun . kadang kadang tengok balek , banyak tulisan dia lam buku aku . sampai skang aku engat tulisan dia cana . dia kidal ;)
cikgu SARIDAH slalu marah aku tyme tusyen . hala . aku tak pandai . aku penah konpius . aku ter’switch’
orang = should be people = aku buat peopil
pelajar = should be pupil = aku buat puple

oke fine . aku memang bodoh . tapi tyme tuu seyes tak rasa apa kena marah . tak tacink ponnn . rilek  . sengeh . padam

besties . NURUL HANIS BINTI HASHIM . diaa nih kawan aku dari tadika . aku lupa cana kami bole kawan dan itu tak penting . satu aku bolei cakap , dia kawan aku dari kecik , besaq , n aku aim sampai akhirat sana . oke . stop emo .

pastu darjah 4 , dia jadik pengawas . pastu ada budak baru masok jugak . SHARIFAH MAZIHA BINTI SYED MUTALIB . errrk .kot? lupa . aku jadik rapat sebab anyss dah jadik prefect . dia kawan ngan dak dak pandai . MASTURA , RISHNI , MURENNA , KUAH , SYAZ , AMY n len len lah .
 Tapi
bab makan rehat , memang aniss laa dok bawak mai kat aku . sedappp wooo mak dia punya nasik lemak . aku bukan suka ngat makan pedas . tapi mak dia buat , aku bolei makan . wuuuuuu . nak nasik lemak !

aku tak pandai . slalu dapat number 20 dan ke atas . yang terbaek penah dapat , num10 . woahhhh . number10 tuu kira hebat dah la bagi aku . sonok gila baq hang !

tyme skolah aku suka pendidikan jasmani . pastu setiap tahun , aku mesti p MAJLIS ANUGERAH CEMERLANG . aku buat persembahan . HAHAHAHAH .
seyes ah . tak penah nek stage amek adiah untuk akademik . slalu buat psembahan jaaaa . aifemestau ! hah

aku pi skola abah antaq ngan amek . cuma kadang kadang aku p jalan kaki . mama teman . heeeeeee :P
aku rindu laa nak jalan kaki p skolah sambil tarik beg skola yang ada roda roda tuh ! 

penah skali tuu ujan tau . aku kejut abah . soh antaq nek keta . tapi abah kata , 'PI TENGOK PAK RASYID TAK PUN SAPA SAPA NEK KETA TAK ? PI TUMPANG DEPA '
isk . aku nii pemalu . takkan la aku nak p tanya nak mintak tumpang ? ( dari kecik pun pemalu tau ! ;) ) so abah laa pi mintak . aku tak pandai nak cita , tapi point yang aku nak stress , tengok , niii laa bila kita hidop berjiran , kita tolong menolong . mak hang keja ? mai men umah aku . mak hang tak masak ? mai makan umah aku . mak aku nak balek kampong . aku tidoq umah hang malam ni . OK ja ! 

game . dulu dok men apa ntah nama dia . tapi dok list pekataan ekot initial . contoh laaa . hang pilih Z . so , suma kena cari NAMA , NEGARA , BUAH , dan len len ekot initial Z . pastu sebut sorang sorang . taklei sama ! 
aku rasa cam boring gak gem ni . tapi tyme kecik kecik men ni ahh .

aku engat penah men RODA IMPIAN . hahahaha . siap buat roda nak pusing kot . pakai paper . hhahahaah .

biodata . heh . tak lekang . sanggup beli pen warna warni . yang tak mampu cam aku , beli pensel kaler ja . kaler tulisan tuu -.-' 
  • d.o.b : 2julai
  • p.o.b : perak
  • makanan kegemaran : rahsia / yang halal 
  • minuman kegemaran : rahsia / yang halal 
aku pun taktau saipa / sapa laaa dok suka seniri tulih , seniri nak rahsia ! hahahah
pastu las skali jangan lupa ! TANDATANGAN . hahhaha . n lipat bucu surat .
: p/s : sori tulisan tak lawa 



kat umah dok men masak masak . tapi masak masak aku simple ja . amek daun , amek batu , tumbuk . pastu ludah ludah sket , siap . hidang tas daun =.='

bawah berek aku dulu ada kawasan yang petak petak . so bole men jengket jengket . kena baling 'buah' . aku dulu guna kunci . member dulu guna kepit baju . aku advance . aku pon rasa aku hebadd men tingting nih .

men toi . nih aku suka . bes ! tayah explain panjang la . suma tao kot . apa lagi , haaa , men tali ziropoin . nih aku terer gak laaa . aku benci budak mana ntah , suka nak jadik anak bulan . cit !



 cita pasai tyme skolah rendah , sampai lusa pun tak abeh kot ~
 entry nih memang buat aku senyum memanjang .  hampa pun mesti engat zaman hampa dulu dulu gak kan ? 
kita suma penah kecik (:

No comments:

Post a Comment