Sunday 17 April 2011

no title lahh .

arini mangon awai ^^ 
oke . takleh syiokk sangat . 
bangon awai pon sebab tido awai semalam ^^'


so , arini bangun pepagiii baca TITAS .
homaigoddd . TITAS ? gila lah .

halaaa . baca pon pasai exam okaii . isnin nih . oke . esok .
da la banyak lakk soklan . essay lak uh .
dorang memang suka kan bila student start merepek repek 
bila jawap soklan titas tuh ? -____-''

semalam effa baru abehkan buku
28 HARI JURNAL ROCK N ROLL - MOHD JAYZUAN

gila enn ? page ada 86 jaa , kecikk lak uh . amek masa bapa minggu nak abeh ? cit .
=.='





page 4
aku tak mehu wang jadi halangan walaupun aku tak punya wang mengembara.kalau aku asyik fikirkan tentang wang,sampai bila-bila pun aku takkan keluar mengembara.aku haruslanggar semua halangan.Redah dan langgar !

page 13
aku suka hujan.aku suka bau-bau pokok,rumput,lumpur dan tanah selepas hujan.

page 25
Tuhan itu hebat,Dia tarik satu perkara dan Dia berikan perkara lain yang berganda hebat.Kena kuatlah,ini semua tipu daya dunia.

page 35
aku tak mahu terlau fikirkan tentang masa depan,ia menakutkan.ia seolah-olah mahu makan aku hidup-hidup.meratah tulang-tulang dan isi-isi badan.aku sebolehnya tak mahu fikirkan tentang semalam,kerana kekecewaan semalamakan membunuh aku sekali lagi.aku hidup untuk hari iniaku seorang pemimpi dan percaya suatu hari nanti mimpi-mimpi sedih pasti akan mati.aku tak mahu ia mengikuti aku hingga ke lubang kubur nanti 

page 73
cinta adalah pemburu.memburu sesiapa sahaja yang menyukainya...............
.......Kita adalah pemangsa dan mangsa.Tapi yang bodohnya,dalam kes aku, kenapa asyik-asyik aku saja yang jadi mangsa?

page 78
menjadi kutu rock tak semestinya bodoh.kena rajin baca buku,biar otak sentiasa aktif dan tak beku.tuntutlah ilmu biar sampai mati nanti.teruskan membaca sampai berlapis-lapis kanta kaca mata pun tak mengapa.

page 84
hidup yang kadangkala buat aku rasa macam sial dan bebal..........
........kalau ada orang yang kecewa di luar sana,kamu perlu ingat yang kamu tak berseorangan,ramai lagi manusia-manusia di luar sana yang faham dan tahu nikmat kecewa itu betapa sedapnya......
.....Aku percaya Tuhan itu ada.setiap kali aku sujud,aku serahkan segalanya pada Dia.Malanglah aku jika menidakkan kekuasaan-Nya.



psttt ! beliau pun ada pegi chowrasta tau . alaaa , yang effa g ari jumaat arituuu :P





No comments:

Post a Comment